برگزاری سخنرانی علمی « نقش گیاهپزشکی در دستیابی به امنیت غذایی » در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت هفته پژوهش سال ۱۴۰۰

به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش سال ۱۴۰۰ سخنرانی علمی تحت عنوان: «نقش گیاهپزشکی در دستیابی به امنیت غذایی»، در راستای نکوداشت هفته پژوهش در روز چهار شنبه مورخ ۲۵ آذرماه سال جاری در سالن پروفسور ارشاد مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در راستای سلسله برنامه های بزرگداشت این مهم در مجموعه می باشد با حضور اعضای هیأت علمی، محققان و کارشناسان مرکز این برنامه انجام شد و دکتر حجت الله ربانی نسب، رییس و پژوهشگر بخش تحقیقات گیاه پزشکی این مرکز در گفتگویی دو سویه ضمن معرفی اطلاعات و نکات مهم این حوزه، با ارایه توضیحات کامل در این زمینه سخنرانی خود را تقدیم علاقمندان نمود.
در این روز دکتر حجت الله ربانی نسب در بخشی از سخنان خود گفت: از مولفه های اصلی امنیت غذایی دسترسی پایدار به غذای کافی و سالم است. گیاهپزشکی با مدیریت آفات، بیماری ها و علف های هرز می تواند ضمن کاهش خسارت این عوامل موجب افزایش تولید شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.