برگزاری جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان یکشنبه  ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ در محل تالار پروفسور ارشاد این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این جلسه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا قدس ولی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهشی، فناوری و انتقال یافته ها، دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی و روسای بخش ها و واحدهای تحقیقاتی و آموزشی و مسولان ایستگاه های تحقیقاتی اتجام شد.

در بخش نخست دکتر قدس ولی ضمن خوش آمد به حاضران به عنوان دبیر جلسه برنامه را آغاز نمود و در ادامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام شهادت سردار سلیمانی، با اشاره به آیات تلاوت شده در ابتدای برنامه تاکید کرد که از رسالت های ما در مجموعه دستگاه های اداری، تقویت نیروی انسانی کارآمد و انجام کارها به بهترین نحو می باشد.

در بخش بعدی دکتر قدس ولی ضمن خداقوت و تقدیر از همکاران در پیشبرد برنامه و اهداف مرکز، در سخنانی از برنامه های حوزه آن معاونت از جمله وضعیت منابع انسانی، بودجه، و درآمدها و … را ارائه نمود.

سپس دکتر کیانی با اشاره به سلسله برنامه های هفته پژوهش ۱۴۰۰، گزارش جامعی از رویدادهای این آیین را ارایه داد.

در بخش بعدی دکتر آقاجانی با توجه به سالگرد راه اندازی شاک در استان گلستان، گزارشی از آمار و آرقام دوره ها، مدرسان، فراگیران و جداول رتبه بندی آن را ارایه نمود.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه و مسولان حاضر، دیدگاه ها و مسائل و برنامه های بخش ها و نقطه نظرات خود را در زمینه های مختلف، را مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.

در پایان دکتر فرجی ضمن جمع بندی نظرات ارایه شده، دیدگاه ها  و نقطه نظرات خود را در زمینه مسائل فوق بیان کرد و در ادامه، مروری بر برنامه های و عملکرد سالجاری و دستاوردها و افتخارات کسب شده، از مدیران حاضر خواست تا ارایه شایسته ای از دستاوردهای ارزشمند محموعه در ارتباط با جایگاه های مختلف داشته باشند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.