آیین بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از مدرسان و آموزگاران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

در جشن گرامیداشت مقام شامخ معلم، از سرمایه های انسانی بخش آموزش و آموزگاران هنرستان کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این آیین که به همت معاونت آموزش و با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رئیس مرکز، دکتر آقاجانی معاون آموزش، مدرسان هنرستان کشاورزی، مهندس مهدیان رییس و همکاران ایشان چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن جلسات واحد آموزشی پژوهشی شهید روحانی فرد کردکوی برگزار شد و از مدرسان بزرگوار، تقدیر به عمل آمد.
در این برنامه ابتدا حجه الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز، همراه با تبریک یادمان روز معلم، سخنان خود را با موضوع دین و دیدگاه معصومین در خصوص جایگاه و وظیفه معلم در دین مبین اسلام و نقش تعیین کننده آنها در جهان امروز را بیان داشت.
در ادامه مهندس مهدیان ضمن شادباش روز معلم و خوش آمد به حاضران، توضیحاتی در خصوص واحد متبوع خود و وضعیت کلی هترستان ارایه داد.
سپس دکتر آقاجانی معاون آموزشی در سخنانی، ابتدا روز معلم را شادباش گفت و ضمن تشکر از همکاران خود در بخش آموزش که علی رغم شرایط و چالش های مختلف از جمله کرونا و محدودیت های اجتماعی، برنامه های آموزش را به خوبی به پیش برده اند گزارشی از روند برنامه های این حوزه را بیان کرد.
در ادامه حاضران در جلسه از جمله: نماینده آموزش و پرورش در هنرستان، مدرسان و همکاران، دیدگاه ها و نظرات خود را در راستای ارتقای مجموعه بیان داشتند.
سپس دکتر فرجی در سخنانی، با سلام و خدا قوت و گرامیداشت مقام معلم، در این خصوص سخنانی را تجلیل این مهم تقدیم جمع نمود. ایشان ابتدا از نقطه نظرات بیان شده همکاران استقبال نمود و دیدگاه های خود را در این خصوص ارایه داد و در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت واحد کردکوی و همکاران ایشان در پیشبرد برنامه های هنرستان و همچنین میزبانی شایسته این مراسم، مروری بر برنامه های انجام شده و افق برنامه ریزی شده مجموعه در راستای سیاست های سازمان تات و وزارت جهاد کشاورزی داشتند.
در بخش پایانی برنامه نیز با حضور دکتر فرجی رییس مرکز، دکتر آقاجانی،حجت الاسلام ملایی و مهندس مهدیان، با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از تلاش های ارزنده مدرسان هنرستان، تجلیل به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.