شادباش دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت روز بزرگداشت روابط عمومی

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به تلاشگران شریف این حوزه بویژه همکاران روابط عمومی این مرکز شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر ابوالفضل فرجی رییس این مرکز ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران فعال در روابط عمومی مرکز و رابطان این حوزه، در بخشی از پیام خود گفت:به مناسبت فرارسیدن هفته سترگ روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روزهای پرآوازه را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه شادباش عرض می نمایم.

بی شک این مناسبت تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون دانش و صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

هفته ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است مبارک، تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بها دادن روز افزون به نظام ارتباطات واطلاعات از سویی دیگر، تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

بار دیگر برای تمامی فعالان این عرصه بویژه تلاشگران شریف این حوزه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و همکاران این مرکز، آرزوی بهروزی و شادکامی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف عالی کشور باشیم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.