برگزاری آیین تجلیل از مهندس پیل آرام و مهندس آخوندی همکاران بازنشسته بخش تحقیقات خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

آیین تجلیل از خدمات مهندس غلامحسین پیل آرام و مهندس علی آخوندی همکاران پیشکسوت و بازنشسته بخش تحقیقات خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در محل بخش تحقیقات خاک و آب انجام شد همکاران بخش با حضور گرم خود و با اهدا هدایا و لوح تقدیر، ضمن تقدیر از زحمات و رد خیر سبز و ارزشمند ایشان در طول ۳۰ سال گذشته، برای این بزرگواران آرزوی بهروزی، شادمانی و شادکامی نمودند.
در این مراسم ابتدا دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی مرکز در سخنانی ضمن اشاره به سخن بزرگان، در ویژگی های ایشان با حاضران گفتگو نمودند و برای این همکاران، در دوران بازنشستگی نیز آرزوی خیر نمودند.
در ادامه دکتر پهلوان راد رییس بخش تحقیقات خاک و آب این مرکز و دکتر روشنی رییس سازمان نظان مهندسی کشاورزی و گروهی دیگر از همکاران، با بیان خاطرات دوران همکاری با ایشان، در خصوص توانمندی های ایشان و نقش تاثیر گزار این بزرگواران در پیگیری و پیشبرد امور بخش و مرکز سخنانی را ارایه دادند و ضمن درخواست انتقال تجربه و دانش خود به همکاران جوان در راستای پویایی مرکز و انتقال بین نسل ها، برای آنان در ادامه زندگی آرزوی توفیق نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.