انتشار دستورالعمل فنی “راهکارهای فنی و مهندسی برای تولید و نگهداری کلزای پاییزه” با همکاری و همت محققان بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دستورالعمل فنی “راهکارهای فنی و مهندسی برای تولید و نگهداری کلزای پاییزه” با همکاری و همت محققان بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، همزمان با آغاز سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و در راستای کمک به کشت پاییزه کلزا نوشتار فنی با عنوان ” راهکارهای فنی و مهندسی برای تولید و نگهداری کلزای پاییزه” توسط موسسه فنی و مهندسی منتشر شد. در این نشریه با عنایت به مغفول ماندن مسائل مهندسی مرتبط با دانه های روغنی به مسائلی همچون مکانیزاسیون، ماشین ها و روش های مکانیزه، مسائل مربوط به آبیاری و مدیریت پس از برداشت کلزا پرداخته شده است.
لازم به ذکر است دو عنوان اخیر این نشریه (آبیاری و مدیریت پس از برداشت کلزا) به همت و مشارکت فعال دکتر علیرضا کیانی استاد پژوهش و دکتر جلال محمدزاده عضو هیات علمی و رییس بخش نگارش شده است.
ضمنا فایل الکترونیک این نوشتار در بخش دستورالعملهای فنی و همچنین سایت موسسه فنی و مهندسی در بخش نشریات الکترونیکی قابل دریافت است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.