بازدید از برنامه ها و نشست صمیمی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با همکاران واحد آموزشی پژوهشی شهید روحانی فرد کردکوی

همکاران واحد آموزشی پژوهشی شهید روحانی فرد کردکوی در نشست صمیمی با دکتر علیرضا صابری، ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دفتر ریاست این واحد حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر صابری رییس مرکز، دکتر آقاجانی معاون آموزشی، دکتر تازیکه مدیر واحد و مهندس حسن پناه مسول روابط عمومی برگزار شد ابتدا ایشان مزارع آموزشی پژوهشی، آب بندان ها و برنامه های مختلف در دست اجرا در مجموعه بازدید کردند و ضمن ارایه توضیحات معاونت آموزشی و مدیر واحد، دکتر صابری نقطه نظرات و دیدگاه های خود را ارایه داد.

در بخش دوم این برنامه که با حضور در دفتر رییس واحد و در جمع همکاران انجام شد ابتدا دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز ضمن اشاره به تاریخچه این واحد و بیان نقش این واحد در استان و منطقه،بر تاثیر گذاری و حضور فعالتر این مجموعه در راستای اهداف عالی سازمان تات و معاونت آموزش و ترویج تاکید کرد و در ادامه در خصوص وضعیت برنامه های آموزشی هنرستان کشاورزی و سیاست های جدید معاونت آموزش و ترویج در این بخش، توضیحات کاملی را ارایه داد.

سپس دکتر تازیکه مدیر واحد کردکوی ضمن بیان نقش و رسالت اولیه این مرکز آمنوزشی در ابتدای تاسیس، به روند تغییرات بعدی و شرایط کنونی اشاره کرد و پیشنهادات خود را برای ارتقای شرایط تقدیم کرد.

در ادامه سایر همکاران حاضر، نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف بیان کردند و  با دکتر صابری گفتگو داشتند.

در بحش پایانی جلسه، دکتر صابری، ضمن خدا قوت به همکاران، از زحمات و تلاش های مهندس مهدیان در دوره ریاست در مجموعه تقدیر نمود و از ایشان خواست تا همچون گذشته، در راه توسعه این واحد کوشا باشد و با شادباش به دکتر تازیکه از ایشان خواستند تا با بهره گیری از توان تمامی همکاران و ظرفیت های مرکز تحقیقات و آموزش و سازمان جهاد کشاورزی استان، در راه اعتلای اهداف والای مجموعه کوشا باشند.

ایشان در ادامه با تکیه بر اهمیت و جایگاه برنامه های آموزشی و ترویجی، بر فعالتر شدن واحد آموزشی پژوهشی کردکوی در این مسیر، تاکید نمودند.

شایان ذکر است به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام زن، با تقدیم هدیه این یادمان، از زحمات خانم انسیه حسن زاده، همکار این واحد، تقدیر به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.