نشست صمیمی  رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان و همکاران واحد ثبت و گواهی بذر و نهال مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

همکاران واحد ثبت و گواهی بذر و نهال در نشست صمیمی دکتر علیرضا صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل آزمایشگاه این واحد حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر صابری رییس مرکز، دکتر مساوات معاون پژوهشی، دکتر آقاجانی معاون آموزشی، دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، مهندس مهرناز مهرآور، رییس و همکاران این واحد انجام شد. ابتدا مهندس مهرآور رییس واحد ضمن خوش آمد به ریاست مرکز و آرزوی توفیق برای ایشان، معرفی کامل واحد و دستاوردها و ویژگی ها، وضعیت طرح ها و برنامه ها، روند و انجام برنامه های ارزیابی  و ارایه گزارشات آن، ترکیب و تعداد همکاران و سایر موضوعات را همراه با پیشنهادات بیان کرد و در ادامه سایر همکاران بخش، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف با دکتر صابری گفتگو داشتند.

در ادامه دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز ضمن اشاره به ظرفیت و نقش ویژه این واحد، بر نقش فعالتر این بحش در حوزه برنامه های آموزشی و ترویجی تاکید کرد و در ادامه در خصوص پویایی بیشتر و نحوه ارایه واحد ثبت در این حوزه، توضیحات کاملی رابیان داشت.

در بخش دیگر برنامه، دکتر مساوات معاون پژوهشی با اشاره به اشراف کامل حوزه پژوهشی به تنوع برنامه هایی که توسط همکاران سخت کوش این واحد در حال پیگیری و اجرا است در خصوص برنامه های این حوزه، گزارشی را ارایه داد.

سپس دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، با توجه به سخنان ارایه شده همکاران، در خصوص مسیرهای ارتباط فعالتر با موسسه مادری، وضعیت اعتبارات، روند تجهیز و توسعه، اعتبارات هزینه ای و تملک، وضعیت نیروی انسانی و … توضیحات لازم را ارایه نمود.

در بحش پایانی جلسه، دکتر صابری، ضمن خدا قوت، ابتدا یاد همکار زنده یاد این واحد، شادروان مهندس محمد رضا احمدی را گرامی داشت و در ادامه ضمن تشکر از زحمات مهندس مهر آور و همکاران ایشان، از سلامت این واحد و همت بالای همکاران در پیگیری و اجرای برنامه های مهم حوزه بذر و نهال، تقدیر و تشکر کرد. ایشان همچنین با استقبال از پیشنهادات قابل پیگیری برای توسعه واحد در موسسه مادری، بر تعامل و ارتباط موثر با موسسات مادری تاکید کرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.