شادباش رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن ۳۰ فروردین روز علوم ازمایشگاهی و زادروز حکیم سید اسماعیل جرجانی بنیانگذار علم آزمایشگاه را به همکاران شریف فعال در بخش آزمایشگاه های این مرکز شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر سید علی حسینی رییس این مرکز ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران شریف فعال در بخش آزمایشگاه های مرکز در بخشی از پیام خود گفت:
روز ۳۰ فروردین سالروز تولد نابغه علمی ایران حکیم فرزانه جرجانی از پزشکان نامدار ایران است که در سده های پنجم وششم می زیسته و در سال ۴۳۴ ه.ق در گرگان پا به عرصه گیتی نهاد..
نام جرجانی بدلیل موشکافی در خصوص ساختار بدن و درک ارتباط میان شرایط محیط و سلامت انسان ها بر تارک تاریخ علم پزشکی می درخشد، به همین دلیل او را پدر علوم آزمایشگاهی در ایران می خوانند و زادروزش را به بزرگداشت فعالان در عرصه آزمایشگاه اختصاص داده اند.
شما همکاران شریف آزمایشگاه های بخش ها و ایستگاه های مرکز بزرگ تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان و شرکت های دانش بنیان این مجموعه به عنوان رهروان حکیم بزرگ جرجانی، بزرگ مردی که خود زاده همین دیار است، همواره در خدمت امنیت غذایی و تولید کنندگان و بهره برداران بوده اید. یافته ها، ارقام و دستاوردهای بسیاری تقدیم جامعه شده و امروزه بیش از هر زمانی بخش مهمی از انتخاب مسیر درست به عملکرد و یافته های آزمایشگاهی وابسته است.
در آستانه ۳۰ فروردین روز علوم آزمایشگاهی و با تاکید بر نقش و اهمیت جایگاه همکاران فعال آزمایشگاهی در چرخه تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، همراه با شادباش این مناسبت فرخنده و تقدیر از زحمات ارزشمند شما عزیزان، برای تمامی تلاشگران این عرصه آرزوی توفیق نموده و امیدوارم با سلامت، بهروزی و شادکامی، همچون همیشه در راه توسعه ایران اسلامی پیروز و سربلند باشید.

Presentation21

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.