آیین بزرگداشت مقام معلم در مرکز آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی استان گلستان

بمناسبت فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت و گرامی داشت مقام معلم مراسم باشکوهی با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در مرکز شهید روحانی فرد کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این برنامه مهندس سید همایون رضی مدیر واحد آموزشی ضمن شادباش فرا رسیدن روز معلم مطالبی در خصوص اهمیت جایگاه معلم بیان نمود. ایشان اولین معلم همه انسانها را خداوند دانسته و ما بعنوان جانشین خدا روی زمین حتما باید آن جایگاه را حفظ کنیم و با کمک احکام الهی انسان ها رابه سوی کمال هدایت نماییم وی در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت استاد علم و ادب مرتضی مطهری گفت: همه شهدا جایگاه رفیع و مقدسی دارند اما شهید مطهری از ویژگی ممتازی برخوردار بود و آن ویژگی این بود که ایشان آفت را تشخیص داده و به درمان آن می پرداخته است و امام خمینی (ره) نیز ایشان را پاره تن خود نامیدند.
در ادامه یکی از دانشجویان در وصف اساتید قطعه شعری را قرائت نمود و یکی از اساتید نیز از برگزارکنندگان این مراسم قدردانی بعمل آورد در پایان به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به چند تن از اساتید مدعو و همکار مرکز اهدا گردید.

IMG_0934
IMG_0942

IMG_0945

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.