شادباش رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت هفته روابط عمومی

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات را به تلاشگران شریف این حوزه بویژه همکاران واحد روابط عمومی این مرکز شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر سید علی حسینی رییس این مرکز ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران شریف فعال در واحد روابط عمومی مرکز و رابطان این حوزه در بخشی از پیام خود گفت:به مناسبت فرارسیدن هفته سترگ روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روزهای پرآوازه را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه شادباش عرض می نمایم.
بی شک این مناسبت تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون دانش و صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
هفته ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.
بار دیگر برای تمامی فعالان شریف این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت این گروه بزرگ در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامیمان باشیم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.