برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

آیین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان شریف سال های ۹۳، ۹۴ و ۹۵ در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این آیین که همچون سنوات گذشته در ماه مبارک شعبان و همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز، معاونان و همکاران بخش ها و ایستگاه های تحقیقاتی و آموزشی در سالن زنده یاد غیومیان برگزار شد. از ۱۶ نفر از همکاران بزرگوار که در سال های ۱۳۹۳ و ۹۴ و ۹۵ به افتخار بازنشستگی نایل شده اند تقدیر به عمل آمد.
در این برنامه ابتدا مداح اهل بیت با بیان و ارایه اشعار و سخنانی در خصوص اهل بیت (ع) و همراهی همکاران با دست زدن، فضایی سراسر جشن و سرور در مجلس حاکم شد و همگی بهره کامل را از جشن بردند سپس دکتر حسینی در سخنانی ضمن شادباش اعیاد شعبانیه و آزادی خرمشهر و روز جوان و شادباش افتخار بازنشستگی به همکارانی که به تازگی با این کسوت نایل شده اند در این خصوص گفت: باعث افتخار است که همکاران شریف پس از طی یک دوره حدود ۳۰ ساله با سلامت جسمی، اداری و مالی به گروه پیشکسوتان می پیوندند و ان شاء اله خداوند متعال همگی ما را یاری نماید تا با انواع سلامت، همگی ما به این افتخار نایل شویم. ایشان همچنین با توجه به مناسبت روز سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به بیان خاطراتی در خصوص روزهای جنگ و دفاع مقدس پرداخت.
در بخش پایانی برنامه نیز با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز، دکترابوالفضل فرجی معاون پژوهش و فناوری و مهندس حسن قدیریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وحاج آقا مولایی مسول دفتر نماینده ولی فقیه در جایگاه، از ۱۶ نفر از همکاران شریف مرکز به نام های آقایان دکتر احمد علی فیوضی یوسفی، دکتر عباسعلی نوری نیا، مهندس کمال اسلامی گمیش تپه، مهندس سید حسین رحیم حسینی، مهندس سید علی اصغر حسینی نوده، مهندس عبدالحلیم کر، کریم آذر سا، مسعود اسدی کلیجی، علی اصغر زوار، اسماعیل کردی، عباس گلی قهی، طاهر ایری، سید کاظم حسینی و خانم ها طیبه زمانی، خدیجه برومان و لیلا تربتی که در سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ به کسوت بازنشستگی نایل شده اند با تقدیم لوح و هدایایی تقدیر و تشویق همکاران، تجلیل به عمل آمد.

 DSC00037

DSC00042

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.