حضور مسول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در نشست مسئولان روابط عمومی منطقه یک سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی

نشست مسئولان روابط عمومی های منطقه یک سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی روز سه شنبه یازدهم خرداد ماه جاری در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) به منظور برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها در سال ۱۳۹۵ و بررسی مسائل و مشکلات برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست ابتدا دکتر مخبر ریاست مرکز اظهار داشت: “مدیران روابط عمومی شرکای استراتژیک سازمان ها هستند و نقش آنها باید در سازمانها به عنوان شرکای استراتژیک سازمان تعریف شود. وی افزود: هیچ مدیری به تنهایی قادر به ایجاد تغییر در سازمان خود نمی باشد چرا که بخش عمده ای از مدیریت تغییر بر عهده روابط عمومی هاست و اگر روابط عمومی ها بتواند فرهنگ را در مسیر تغییرات سازمانی هدایت کنند رئیس مجموعه و استراتژیهای آن توفیق پیدا خواهد کرد و اگر روابط عمومی نتواند فرهنگ را متناسب با تغییرات جدید هدایت کند قدرمسلم استراتژیهای سازمان ناکام می ماند و با شکست مواجه خواهد شد.

در خاتمه دکتر مخبر آمادگی مرکز را با تمام ظرفیت های موجود، در زمینه طراحی، تدوین سرفصل، اجرا و ارزیابی دوره های آموزشی مرتبط با حوزه روابط عمومی اعلام نمود.
سپس مهندس فدایی رئیس اداره روابط عمومی سازمان بیان نمود: ما در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با یک اندیشمند بزرگ با سواد رسانه ای بسیار بالا که همیشه هم دوش روابط عمومی حرکت کرده است روبرو هستیم و موفقیت مسئول روابط عمومی نتیجه حمایت ها و ارتباط مناسب با مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی می دانیم.
مهندس فدایی ضمن اظهار خشنودی از برگزاری سومین نشست مسئولین روابط عمومی های منطقه یک سازمان و حضور رئیس مرکز امام تصریح نمود: تمام دغدغه های روابط عمومی سازمان و زیربخش های آن اینست که مدیران دستگاه ها آنطور که باید روابط عمومی خود را نمی شناسند و ما برای پیشبرد فرهنگ در سازمان نیاز به روابط عمومی قوی و به روز داریم. انشااله با کمک مرکز امام که مسئولیت بزرگی در زمینه آموزش دارد بتوانیم به این مهم دست یابیم.
در ادامه مهندس حسن پناه دبیر شورای روابط عمومی منطقه در خصوص روند برگزاری جلسات شورای روابط عمومی منطقه و پیگیری مصوبات و موضوع جلسه سخنان خود را ارایه داد و همچنین در خصوص موضوع جلسه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمود و در ادامه اعضای حاضر نقطه نظرات خود را در موضوعات و مباحث مختلف طرح و ارایه نمودند.
در خاتمه شرکت کنندگان در نشست از مزرعه پژوهشی و کارآفرینی، مزرعه ارگانیک و گلخانه های نشاء صنعتی سبزی، صیفی و دارویی بازدید بعمل آوردند.

گفتنی است؛ در این نشست مسئولین روابط عمومی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان، شهرستان شاهرود، مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان های گلستان، قم، تهران، موسسه تحقیقات برنج کشور، موسسه تحقیقات پنبه کشور، مرکز تحقیقات ابریشم کشور و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) حضور داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.