برگزاری آیین تجلیل از مهندس سید همایون رضی همکار بازنشسته مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

آیین تجلیل از همکار پیشکسوت و بازنشسته مهندس سید همایون رضی کرد محله در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این آیین که با حضور همکاران این واحد آموزشی، مهندس حسن قدیریان معاون توسعه منابع انسانی، مسول حراست و مسول روابط عمومی مرکز در سالن سخنرانی این واحد برگزار شد. از این همکار بزرگوار مهندس رضی که در سال جاری به افتخار بازنشستگی نایل شده اند تقدیر به عمل آمد.
در این برنامه ابتدا مهندس حسن پناه مسول روابط عمومی مرکز در سخنانی با اشاره به ویژگی های ایشان از جمله افتخار و مدال ایثارگری و جانبازی و آزادگی که این عزیز بر سینه دارند در خصوص برخی از دستاوردها و رد خیر ایشان برای مجموعه و منطقه، از زحمات و تلاش های ایشان تشکر نمود.
در ادامه مهندس قدیریان معاون توسعه منابع انسانی نیز با توجه به اشراف به روند رشد این واحد، در خصوص روحیه سازنده و پیگیری های مداوم ایشان و نقش تعیین کننده مهندس رضی در رشد و توسعه واحد کردکوی سخنانی را تقدیم حاضران نمود و ضمن آرزوی توفیق برای این بزرگوار آرزو نمود تا مجموعه همچنان از تجربیات ایشان بهره مند باشد.
در بخش بعدی برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدیه رییس مرکز و همچنین تقدیم هدایا از سوی همکاران این واحد آموزشی از مهندس رضی تجلیل به عمل آمد.

DSC00172

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.