حضور نماینده مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در جلسه بررسی طرح های کار حین تحصیل دانشجویان

کمیته بررسی طرح های کارحین تحصیل دانشجویان علمی کاربردی کشاورزی به ریاست دکتر بصام معاون آموزش سازمان در موسسه آموزش علمی کاربردی برگزار گردید.


در این نشست مهندس تازیکه مسول پیگیری پروژه های کار حین تحصیل دانشجویان این مرکز به تشریح پروژه های ارائه شده از سوی دانشجویان مرکز پرداخت و در نهایت دو پروژه” تولید انبوه قارچ خوراکی” و” پرورش انبوه زنبور پارازیتوئید علیه کرم قوزه پنبه” مورد تصویب قرار گرفت.
دکتر بصام معاون آموزش سازمان و رئیس موسسه علمی کاربردی ضمن تشکر از مراکز مجری خاطر نشان ساخت: هدف از اجرای این طرح ها این است که دانشجویان در دوران تحصیل با استفاده از امکانات مراکز و تجربیات اساتید بتواند در حرفه و یک کار تخصصی مربوط به رشته خود بصورت مستقیم فعالیت نمایند و بعد از فارغ التحصیلی با تجربه ای که کسب نموده اند برای خود آن فعالیت را ادامه داده و در ایجاد اشتغال و کارافرینی و کسب درآمد نقش داشته باشند. وی همچنین بر اجرای دقیق پروژه ها تاکید داشت و افزود با توجه به اینکه این اعتبار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت می شود لذا در جهت استمرا پروژه ها از نمایندگان مراکز خواست که همکاری لازم را با امور دانشجویی موسسه داشته و گزارش پیشرفت پروژه های سال گذشته را بصورت مکتوب و مصور برای موسسه ارسال نمایند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.