برگزاری سومین جلسه سالجاری شورای تحقیقات، آموزش ترویج کشاورزی استان گلستان در مرکز تحقیقات و آموزش

سومین جلسه سالجاری شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان گلستان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست که در محل این مرکز انجام شد با حضور دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان، دکتر سید علی حسینی رئیس مرکز و معاونان ایشان، روسای کارگروه های پژوهشی و مدیران بخش های تحقیقاتی مرکز برگزار شد ابتدا دکتر سید علی حسینی رئیس مرکز و دبیر شورا، ضمن خوش آمد و آرزوی توفیق برای همگی، مصوبات جلسه پیشین و روند پیگیری و اجرای بندهای آن را اعلام و بررسی و توضیحات لازم از سوی دستگاه های مرتبط، به مدیران حاضر در جلسه ارایه شد و در خصوص بندهایی که نیاز به پیگیری داشته دستور و رهنمودهای لازم از سوی دکتر حسینی و دکتر مهاجر ارایه شد.
در ادامه با توجه به دستور جلسه در خصوص: بررسی روند پیشرفت فعالیت شرکت دانش بنیان کشت بافت گیاهی هیرکان و شرکت تولید کنندگان زیتون و روند اجرایی تفاهم نامه، شرکتهای فوق اقدام به ارایه نمودند و در خصوص برنامه های شرکتهای فوق تصمیم و دستور لازم صادر گردید.

در انتها دکتر مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و رئیس شورای تحقیقات در خصوص مسایل مختلف مورد گفتگوی جلسه ازجمله اعتبارات هزینه ای برای تحقیقات توسط دستگاه های اجرایی، تشکیل جلسات و ارائه گزارش کارگروه های تخصصی، حمایت و راهکارهای پویای شرکت های دانش بنیان و… توضیحات مبسوطی را ارائه نمودند. سپس هر یک از اعضا در خصوص دستور جلسه، نقطه نظرات لازم را ارایه و پس از بحث و تبادل نظر در راستای رسالت های شورا تصمیمات اتخاذ گردید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.