برگزاری جلسه شورای آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه شورای آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی با حضور اعضا برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در ابتدای این جلسه مهندس فرضعلی نژاد، معاون آموزشی و دبیر شورا ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های همکاران ، بر ارائه گزارش و مستندات فعالیت های گروه های آموزشی در حوزه علمی کاربردی تاکید کرد. وی در ادامه توجه بیشتر گروهها بر ارائه آموزش های کیفی را خواستار شد. ایشان همچنین برای آقای رضی رئیس اسبق واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی که به افتخار بازنشستگی نائل گردید آرزوی سلامتی و برای خدری بعنوان سرپرست جدید واحد آرزوی موفقیت نمودند.
در ادامه مهندس تازیکه مسئول پروژه های کار حین تحصیل مرکز گزارشی از طرح های سال ۹۵ و مصوبات موسسه ارائه نمود و از گروهها خواست تا در این زمینه همکاری بیشتری نمایند. در ادامه دستور کار جلسه قرائت گردید و پس از بحث و تبادل نظر موارد ذیل به تصویب رسید.
۱- طبق گزارش گروه های آموزشی ثبت نمرات نیمسال دوم ۹۵-۹۴ توسط مدرسین انجام شد.
۲- مقرر گردید گروه های آموزشی گزارش مکتوب و مصور پروژه کار حین تحصیل و دروس کاربینی و کارورزی را طی نامه اداری برای معاون آموزشی مرکز ارسال نمایند.
۳- مقرر گردید برای بازدید دروس کاربینی و کارورزی، گروه های آموزشی مرکز ضمن برنامه ریزی، برنامه زمان بندی آن را جهت بازدید به معاون آموزش اعلام نمایند.
۴- مقرر گردید گروه های آموزشی مرکز لیست دروس و مدرسان مورد نیاز نیمسال اول ۹۶ -۹۵ را به معاون آموزش اعلام نمایند.

photo_2016-08-02_13-57-31

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.