حضور شایسته مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در نمایشگاه و جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی

دستاوردهای علمی پژوهشگران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در نمایشگاه دهمین همایش ملی و اولین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی مورد بازدید و استقبال شرکت کنندگان و سایر گروه های بازدید کننده قرارگرفت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دهمین همایش ملی و اولین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی با همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و با حضور مدیرانی از وزارتخانه ها، سازمانها، ارگانها و موسسه های علمی و پژوهشی، یکشنبه ۲۴ مردادماه سال جاری در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار کرد.
این همایش با برگزاری نشست های تخصصی و نمایشگاه توانمندی های علمی و پژوهشی، میزبان مسئولان اجرایی و علاقه مندان به فرهنگ و مدیریت جهادی بود.
در این همایش راهبرد اساسی مدیریت جهادی در اجرایی شدن هرچه سریعتر اهداف اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل, مورد توجه قرار داده شده است.  همراه با این همایش، با برگزاری نمایشگاه توانمندی های دستگاه های اجرایی کشور این امکان فراهم شد تا بازدیدکنندگان بتوانند توانمندی های علمی و کشاورزی را از نزدیک مشاهده کنند. سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و موسسه ها و مراکز تحت پوشش خود در این نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی خود را در معرض دید افکار عمومی قرار داده تا مردم بتوانند با توانمندی های این عرصه بیشتر آشنا شوند.
مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان نیز با بخشی از آخرین یافته ها، عملکرد و دستاوردهای علمی پژوهشگران شریف مجموعه و شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان در این آیین بزرگ حضور داشت و اقلام ارایه شده مورد اقبال و استقبال گروه های مختلف بازدیدکننده قرار گرفت و از نزدیک با دستاوردهای این مرکز آشنا شدند.

DSC00425

DSC00463

DSC00470

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.