تقدیر رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از رییس مرکز تحقیقات و آموزش استان گلستان

دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از دکتر سید علی حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، با توجه به طراحی و انجام مرحله نخست طرح نظام نوین ترویج در کشور و با توجه به حضور استان گلستان به عنوان یکی از استان های پایلوت و پیشرو این برنامه، همکاری گسترده ای از سوی این مرکز در راستای اجرای شایسته این طرح انجام شد و این مهم پس از ارزیابی های کشوری، از سوی دکتر زند مورد تقدیر قرار گرفت و در همین راستا در گردهمایی سراسری روسای موسسه ها, پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی که با حضور دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات, آموزش و ترویج کشاورزی, معاونان سازمان و روسای موسسه ها و مراکز تحقیقاتی در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شده بود ضمن اعلام این مهم با اهدای لوح تقدیر از دکتر حسیتی تجلیل بعمل آمد.
در بخشی از متن این لوح آمده است:
سلام علیکم ؛
موفقیت های سازمانی مدیون تلاش گسترده، عمیق و بدون توقع مدیران و کارشناسانی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای بهبود و ارتقای کارایی منابع انسانی قرار داده اند. بدین وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در همکاری موثر در طرح نظام نوین ترویج اعلام داشته و امیدوارم که مساعی آن جناب تا پایداری کامل نظام آموزش و تحقیقات در سراسر استان تداوم یابد.
از درگاه ایزد منان ضمن دوام عزت و سلامت، موفقیت های روز افزون برایتان مسئلت می نمایم.
روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و پشتیبانی های شما و معاونان محترم بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.