برگزاری آیین تجلیل از مهندس محمد نعمتی رییس پیشین ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبد

آیین تجلیل از مهندس محمد نعمتی رییس پیشین ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبد کاووس وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این آیین که با حضور همکاران این واحد آموزشی، مهندس حسن قدیریان معاون توسعه منابع انسانی، مسول حراست، مسول روابط عمومی مرکز و مهندس نورا رییس جهادکشاورزی شهرستان گنبد برگزار شد از زحمات، تلاش و پیگیری های مهندس محمد نعمتی در دوران مدیریت تقدیر به عمل آمد.
در این برنامه ابتدا مهندس حسن پناه مسول روابط عمومی مرکز در سخنانی با اشاره به ویژگی های ایشان از جمله افتخار مدیر پژوهشی برتر و ایستگاه پژوهشی برگزیده در سطح کشور و سایر برنامه های توسعه ای، در خصوص برخی از دستاوردها و رد خیر ایشان برای مجموعه و منطقه، از زحمات و تلاش های ایشان تشکر نمود.
در ادامه مهندس قدیریان معاون توسعه منابع انسانی نیز با توجه به اشراف به روند اجرای برنامه های این ایستگاه، در خصوص روحیه سازنده و پیگیری های مداوم ایشان و نقش تعیین کننده در رشد و توسعه مجموعه، سخنانی را تقدیم حاضران نمود و ضمن آرزوی توفیق برای این بزرگوار آرزو نمود تا مجموعه همچنان از تجربیات ایشان بهره مند باشد.
در ادامه مهندس نورا رییس جهادکشاورزی شهرستان گنبد، با اشاره تعامل سازنده مهندس نعمتی با بخش اجرا و حضور در برنامه های مختلف شهرستان گنبد از جمله جلسات شورای اداری و پیگیری امور مرتبط با تحقیقات، ضمن آرزوی توفیق، از حسن مدیریت ایشان قدردانی نمود.
در بخش بعدی برنامه با اهدای لوح تقدیر از مهندس نعمتی تجلیل به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.