برگزاری جلسه شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با حضور نماینده ولایت فقیه در سازمان تحقیقات

جلسه شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با حضور حجت الاسلام حسین سعیدیان نماینده محترم ولایت فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، پنجمین جلسه شورای فرهنگی مرکز در سال ۹۵ با حضور حجت الاسلام حسین سعیدیان نماینده محترم ولایت فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر سید علی حسینی رییس مرکز، حجت الاسلام معصومی فر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونان مرکز، مدیران بخش های تحقیقاتی و اعضای شورا فرهنگی در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.
در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در این جلسه بویژه حجت الاسلام سعیدیان، از حضور حجت الاسلام معصومی فر ریاست مرکز و سایر همکاران تشکر بعمل آورد در ادامه دکتر سید علی حسینی رییس مرکز ضمن خوش آمد محضر حجت الاسلام سعیدیان به معرفی اجمالی از استان و سپس ترکیب نیروی انسانی، دستاوردها، عملگرد و افق آینده مرکز پرداخت و در ادامه با بیان ۲ حکایت در خصوص برنامه های فرهنگی انجام شده در مرکز توضیحاتی را برای ایشان ارایه نمود.
سپس حجت الاسلام معصومی فر ضمن خوش آمد به حاضران در برنامه بویژه حجت الاسلام سعیدیان، با اشاره به واقعه عاشورا و حق الناسی که در این واقعه از سوی امام حسین رعایت شده همگی را به رعایت حق الناس در تمام شئونات زندگی فراخواند.
در بخش دیگر برنامه حجت الاسلام حسین سعیدیان نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ضمن سلام و خدا قوت به همکاران و ابراز خوشحالی از حضور در جمع اهالی این مرکز، برای همگی آرزوی توفیق نمود. در ادامه ایشان به اشاره به کلام معصوم حضرت امام جواد علیه السلام فرمود: ثلاث من کن فیه لم یندم: ترک العجله، و المشوره، و التوکل علی الله عند العزم. سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند، پشمیان نگردد: ۱ – اجتناب از عجله. ۲ – مشورت کردن. ۳ -توکل بر خدا در هنگام تصمیم گیری، سخنان خود را پیرامون عمل شایسته همکاران، مظلومیت فرهنگ و نقش و وظایف شورای فرهنگی، جایگاه این شورا در سازمان، مسیر رو به کمال سازمان و.. بیان نمود.
در انتهای برنامه همکاران حاضر در جلسه سخنان و پیشنهادات خود را در موضوعات فرهنگی تقدیم ایشان نمودند.

img_0035

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.