انتصاب مهندس حمید حسین پور به عنوان رئیس گروه آموزش بهره برداران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

مهندس حمید حسین پور به عنوان رییس گروه آموزش بهره برداران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، طی حکمی که از سوی مهندس رمضانعلی فرضعلی نژاد معاون آموزشی این مرکز صادر شد مهندس حمید حسین پور با توجه به سابقه و تجربه برای این جایگاه منصوب شد.
در این برنامه که در محل دفتر معاون آموزشی و با حضور گروهی از همکاران بخش آموزش، مهندس رمضانعلی فرضعلی نژاد معاون آموزشی، مسول حراست و مسول روابط عمومی مرکز برگزار شد ابتدا مهندس فرضعلی نژاد ضمن قدردانی از تلاش همکاران در اجرای شایسته برنامه های آموزشی، توضیحاتی را درخصوص وضعیت مرکز، برنامه های در دست اجرا و سایر برنامه های در پیش را برای حاضران ارایه نمود. سپس مهندس شهرام عنبرانیان ضمن قدردانی از زحمات و همکاری های همکاران ایستگاه و مدیریت و معاونان مرکز با ایشان در راستای پیشبرد برنامه ها و کارهای مرکز، در خصوص برنامه اجرا شده و در دست اقدام و تعاملاتی که با سایر دستگاه های شهرستان برقرار بوده سخنانی را ارایه نمود.
در بخش بعدی برنامه در راستای تقدیر از مهندس شهرام عنبرانیان رییس پیشین گروه آموزش بهره برداران، مهندس فرضعلی نژاد ضمن تقدیم لوح تقدیر ریاست مرکز، توضیحاتی در خصوص زحمات و برنامه های انجام شده در این حوزه را ارایه نمود و در ادامه همراه با تقدیم ابلاغ حکم مسولیت به مهندس حسین پور برای ایشان و ارتقای مجموعه آرزوی توفیق نمود.
روابط عمومی مرکز همراه با شادباش افتخار کسب ردای خدمت به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.