برگزاری آیین عقد تفاهم نامه ۳ جانبه همکاری شرکت دانش بنیان مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

آیین عقد تفاهم نامه سه جانبه بین اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، پارک علم و فناوری گلستان و شرکت به نژاد پرور کوهستان شاهکوه از شرکت های فعال در مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این آیین دکتر موسی حسام رییس پارک علم و فناوری گلستان ضمن خوش آمد گویی به حاضران در نشست، به نقش و جایگاه پارک علم و فناوری در استان اشاره نمودند و ابراز امیدواری کردند که با همکاری و تعامل سازنده با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گام مثبتی در راستای پایدارسازی و ارتقاء بازدهی اقتصادی طرح های حمایتی به مددجویان در استان برداشته شود.
مهندس حسین پور، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان نیز در این جلسه ضمن تشکر از مسولان پارک علم و فناوری استان، ابراز امیدواری کرد که با انعقاد تفاهم نامه فوق، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همکاری تنگاتنگی با پارک علم و فناوری داشته باشد تا شاهد اشتغال همراه با دوره های آموزشی پایدار سازی به مددجویان تحت حمایت این نهاد باشیم.
مدیر عامل شرکت به نژاد پرور کوهستان شاهکوه نیز در این نشست سه جانبه ابراز امیدواری کرد که شرکت فوق با نظارت و تهیه دام های مناسب با هدف اصلاح نژاد (آمیخته گری) در طرح های گوسفندداری بتواند خدمتی به مددجویان این نهاد ارائه کرده باشد.
در انتهای این برنامه تفاهم نامه فوق از سوی مدیران ۳ واحد به امضا رسید و مبادله شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.