افتخار کسب مقام برتر نیمه نخست سال ۹۵ برای پورتال مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان افتخار کسب مقام نخست و برتر پورتال را در میان روابط عمومی های مراکز تحقیقات و آموزش سراسر کشور را در نیمه نخست سال ۱۳۹۵ به دست آورد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، با توجه به شاخص های اعلام شده و ارزیابی های انجام شده و به تبع آن رتبه بندی موسسات و مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ها از سوی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در نیمه نخست سال ۱۳۹۵ پورتال این مرکز براساس کیفیت و کمیت شایسته عملکرد در بین مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سراسر کشور رتبه نخست و برتر را دریافت نمود و این مهم در نامه ای که از سوی حسین فرازمند، رئیس مرکز فناوری اطلاعات واطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات, آموزش و ترویج کشاورزی تنظیم و به مرکز ارسال شده اعلام شده و در همین راستا از دکتر سید علی حسینی رییس مرکز و مهندس علیرضا برسلانی مدیر فنی پورتال مرکز تقدیر شده است.
در بخشی از این نامه آمده است: به استحضار میرساند بر اساس نتایج ارزیابی پورتال وساب پورتال های سازمان در شش ماهه اول سال ۹۵، پورتال آن مرکز به عنوان یکی از پورتال های برتر سازمان، برگزیده شده است. لذا بدینوسیله از حمایت های جنابعالی به عنوان ریاست مرکز وتلاش وکوشش جناب آقای برسلانی ،مدیر فنی محترم پورتال ،تشکر وقدر دانی می گردد.
امید است با استعانت از در گاه الهی، شاهد فعالیت های ارزشمند آن مرکز در ارتقای روز افزون فناوری اطلاعات در سازمان تحقیقات، آموزش وترویج کشاورزی باشیم.
شایان ذکر است در همین راستا لوح تقدیری از سوی دکتر حسین فرازمند رئیس مرکز فناوری اطلاعات واطلاع رسانی کشاورزی به مهندس برسلانی تقدیم شده است.
روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به تمامی همکاران محترم بویژه جناب آقای مهندس برسلانی و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های این بزرگوار بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.