برگزاری مراسم محفل انس با قرآن، سالروز تشکیل جهاد سازندگی و سازمان بسیج مهندسین

مراسم محفل انس با قرآن، سالروز تشکیل جهاد سازندگی و سازمان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی در ۲۷ خرداد ۹۲ با حضور دکتر مختار مهاجر و معاونان ، دکترسید علی حسینی، کارشناسان و جمع کثیری از همکاران در حسینه سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مراسم معنوی انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در حسینیه سازمان جهاد کشاورزی با حضور مهندس رعیت یکی ازقاریان ممتاز استان برگزار گردید.
در این مراسم بعد از قرائت تلاوت نور از سوی رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سرهنگ پاسدار رضا خزائیان گزارش اجمالی از عملکرد یکساله سال ۹۵ و ابلاغ سال۹۶سازمان و تفاهمنامه این سازمان با وزارت جهاد کشاورزی را بیان نمودند.
دکتر مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان استان گلستان در این مراسم‌ با آرزوی قبولی طاعات و عبادت همکاران و تقدیر و سپاس از سیلی سپاه به نیروهای داعش از تاریخچه تاسیس جهاد و فعالیت‌های این نیرو در دفاع مقدس و نقش آنان هم در پیروزی هشت سال جنگ و هم آبادانی کشور سخن گفت.
وی افزود: فرمایش رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی همان اهداف والای جهادی است چون جهاد و سپاه دو بال نظام اسلامی هستند.
دکتر مهاجر در ادامه تاکید کرد: باید بسیج مهندسین در کنار کارشناسان سازمان و پهنه قرار گرفته و با ایجاد اکیپ‌هایی نظارت در بخش کشاورزی اعم از بازدید کمباین‌ها و کاشت و داشت و برداشت محصولات زراعی و حفظ خاک و آب و مدیریت آن همانند گذشته با عزمی راسخ تر گام بردارند تا بتوانیم به تولید و عملکرد ایده‌ال دست یابیم که این مسئله در راستای اقتصاد مقاومتی و ثبات کشور است.
بعد از اتمام مراسم همه میهمانان حاضر، به صرف افطاری دعوت شدند. لازم بذکر است این مراسم با هماهنگی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه نینوای استان گلستان و کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی برگزار گردید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.