برگزاری دوره آموزش ملی صورت های مالی و حسابرسی در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

به همت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و با هماهنگی اداره کل امور مالی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دوره آمورشی ملی” صورت های مالی و حسابرسی” با حضور بیش از ۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان مالی موسسات، مراکز ترویج و تحقیقت و آموزش استان های کشور در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی در تاریخ چهارشنبه ۲۶ مهر۱۳۹۶ برگزار و آغاز گردید.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این دوره که با حضور مدیران و همکاران حوزه مالی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، خراسان رضوی، شاهرود، خراسان جنوبی، مرکز توسعه و ترویج تکنولوژی هراز، موسسه تحقیات پنبه، مرکز تحقیقات کرم ابریشم و همکاران اداره کل امور مالی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد دکتر علیرضا قدس ولی معاون آموزشی این مرکز، ضمن خیر مقدم گویی به معرفی حوزه آموزش پرداختند.

در ادامه مهندس امینی مدیرکل امور مالی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، ضمن خوش آمد به فراگیران دوره و تقدیر از مرکز گلستان در پیش بینی، برنامه ریزی و اجرای این دوره، در سخنانی به شرح وضعیت برنامه های مالی سازمان و برنامه های پیش روی این حوزه و موارد آموزشی که در کارگاه های تخصصی این نشست توسط اساتید ارایه می شود پرداخت.

در ادامه همکاران حاضر با حضور در کارگاه های تخصصی: ۱- دفترداری و تنظیم حساب ها ۲- حقوق و دستمزد ۳- اموال. در گفتگویی دو سویه، ضمن دریافت آخرین اطلاعات این حوزه و نقد شرایط موجود، در جریان آخرین برنامه ها و اصلاحات و روند امور این حوزه قرار گرفتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.