برگزاری جلسه شورای مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی استان گلستان

جلسه شورای مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی استان گلستان با حضور اکثریت واحد های فناور عضو در تاریخ ۸ آبان ۹۶ در محل سالن جدید ساختمان مرکز رشد برگزار شد


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر حجت اله ربانی نسب مدیر مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی استان گلستان در این خصوص گفت: این جلسه به دنبال جلسه تاریخ نمایندگان مراکز رشد کشور با دکتر زند معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به منظور انتقال پیام ایشان و الزام مراکز رشد و واحد های فناور بر برونداد محوری، رقابت پذیری، تجاری سازی و اثر بخشی برگزار گردید. در این جلسه دکتر فرجی رییس مرکز و دکتر قدس ولی معاون آموزشی ایشان نیز حضور داشتند. در ابتدای جلسه اینجانب ضمن تشریح برنامه های سازمان، شاخص های اصلی یک واحد فناور مطلوب را برشمردند و از شرکت هایی که متقاضی تداوم حضور در مرکز رشد هستند خواستند که خود را با این شاخص ها تطبیق دهند. از مهمترین این شاخص ها تیم کاری منسجم و کارآمد، برنامه کاری و اقتصادی و تجاری علمی، مستند سازی فعالیت های واحد فناور در قالب های مختلف و داشتن قرارداد با مرکز را بیان نمودند و از همه واحد های فناور خواسته شد برنامه کاری خود را مجددا بازبینی و ظرف ۱۵ روز آینده برای بررسی در شورای مرکز رشد تحویل نمایند.
در ادامه مهندس باقری عضو هیات مدیره صندوق پژوهش های کشاورزی در خصوص اهمیت این صندوق و جلب مشارکت واحد های فناور برای سهام دار شدن در این صندوق مطالبی بیان نمودند.
پس از پرسش و پاسخ واحد های فناور دکتر فرجی ضمن جمع بندی مطالب بر عزم جدی مرکز برای حمایت از واحد های فناور فعال تاکید نموده و برای عملیاتی نمودن شاخص های مد نظر سازمان دستوراتی را ارائه نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.