حضور معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان درکمیته هماهنگی امور پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی

دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهشی، فناوری و انتقال یافته ها در یکصد و هفتادمین جلسه کمیته هماهنگی امور پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی که با حضور دکتر عسکری قائم مقام معاونت پژوهش و فناوری سازمان، دکتر داریوش فتح اله طالقانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و پایش امور پژوهشی، مهندس میثمی تبار مدیرکل دفتر آموزش کارکنان، دکتر شریف نسب رئیس گروه پایش طرح های تحقیقاتی در دفتر امور برنامه ریزی پژوهشی و معاونان پژوهش فناوری و انتقال یافته های پژوهشی موسسه ها و پژوهشکده و نمایندگان معاونان پژوهشی مراکز پنج گانه سازمان در سالن اندیشه برگزار شد حضور یافت.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی، دکتر کیانی معاون پژوهشی این مرکز نیز به عنوان نماینده معاونان پژوهشی مراکزمنطقه ۱ در این جلسه شرکت داشت.
هدف از برگزاری این جلسه تحلیل وضعیت کمیته های علمی – فنی موسسه­های تحقیقاتی، پژوهشکده ها و مراکز ملی از نظر چالش ها و راهکارها – بررسی شیوه نامه آموزش اعضای هیات علمی و همچنین تبیین آخرین وضعیت احصا، تحلیل و تدوین مجموعه یافته های تحقیقاتی قابل ترویج سال های ۱۳۸۱ لغایت ۱۳۹۶ سازمان بوده است. هر یک از نمایندگان پژوهشی مراکز و موسسات به بیان دو کار شاخص انجام شده در ماه اخیر از مرکز خود را به اطلاع اعضاء رساندند.
دکتر کیانی در این جلسه به تشریح مختصری از دو کار شاخص مرکز گلستان شامل عقد تفاهم نامه با معاونت ترویج سازمان تات برای انجام فعالیت­های ترویجی و همچنین اجرای طرح افزایش تولید دانه های روغنی (سویا) با همکاری فائو اشاره داشتند.
شایان ذکر است متن کامل گزارش و محتوای سخنرانی مسئولین اشاره شده برای اطلاع همکاران در سایت سازمان تحقیقات درج شده است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.