برگزاری آیین نکوداشت روز دانشجو سال ۱۳۹۶ شهرهای غرب استان گلستان با حضور نماینده ولایت فقیه در سازمان تحقیقات

آیین نکوداشت روز دانشجو سال ۱۳۹۶ شهرهای غرب استان گلستان در سالن اجتماعات واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور حجت الاسلام حسین سعیدیان نماینده محترم ولایت فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در تاریخ یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶ برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین که با حضور دانشجویان، استادان و مدیران ۷ واحدهای آموزش عالی و دانشگاهی شهرهای کردکوی و بندر ترکمن، دکتر جمالی فرماندار، دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، حجت الاسلام معصومی فر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر علیرضا قدس ولی معاون آموزش، حاج آقا ملائی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مهندس خدری مسول این واحد آموزشی، مهندس ذهبی مدیر جهاد کشاورزی کردکوی، اصحاب رسانه و سایر مدعوین و با ارایه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری انجام شد ابتدا دکتر فرجی در سخنانی ضمن سلام و خوش آمد این مناسبت را شادباش گفت و در ادامه معرفی کلی از مجموعه را تقدیم علاقمندان نمود.
سخنران دوم حجت الاسلام حسین سعیدیان نماینده محترم ولایت فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی بودند که ضمن شادباش ایام و اشاره به روند ۱۶ آذر، از دانشجویان خواستند تا با شور هیجان و تلاش در راه اقدامات توسعه و ارتقای کشور، نقش ارزنده خود را به نمایش بگذارند.
پس از ایشان دکتر جمالی فرماندار کردکوی نیز از دانشجویان خواستند با توجه به نیاز شهرستان و نقشی که دانشجویان در پژوهش و پیگیری های این حوزه می توانند بعهده بگیرند پای کار آمده و به دستگاه ههای اجرایی کمک کنند.
سخنران آخر دکتر کاوسی رییس موسسه کمیل کردکوی در خصوص دانشگاه نسل چهارم و روندی که می بایست آموزش عالی به این سو داشته باشد انجام شد.
در پایان بخش اول از دانشجویان منتخب و برگزیده هر واحد دانشگاهی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد
در بخش دوم برنامه نیز با حضور گروه های هنری فضای جشن و شادمانی برای حاضران در جلسه خلق شد. این برنامه با اقامه نماز جماعت ظهر خاتمه یافت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.