حضور رئیس مرکزتحقیقات و آموزش گلستان در مراسم بزرگداشت دهه کرامت و هفته جهاد کشاورزی

همزمان با دهه ی کرامت و فرا رسیدن هفته ی جهاد کشاورزی مراسمی با حضور حجت الاسلام شاهمرادیان معاون فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در محوطه ی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد.
در این مراسم دکتر فرجی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، حجه الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارشناسان این مرکز حضور داشتند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سائری مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در سخنانی با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه علیها السلام مظهر عصمت و نجابت گفت: کریمه ی اهل بیت گوهری گرانبهاست که نور اسلام ناب با وجود آن حضرت در جهان تشیع طنین انداز و آموزگار تقوا، عصمت و کرامت در تمامی اعصار شد. وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص انتخابات و وظیفه ی هر یک از ما برای شرکت در این حماسه بزرگ تاکید نمودند.
در ادامه حجت الاسلام شاهمرادیان معاون فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ولادت با سعادت زینت شاخسار ولایت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: اگر دستورات الهی در زمین پیاده شود حیات طیبه و تعالی و تکامل تمدنی برای انسان و تمام جانداران اجرا می شود و این یکی از بزرگترین دغدغه های بشری در طول تاریخ است. وی افزود: نگرش توحیدی قطعا تمدن را در پی خواهد داشت و ایران داعیه ی این نگرش را در جهان دارد و دشمنان از این تفکر واهمه دارند. معاون فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم شرکت همگان در انتخابات گفت: تقویت حاکمیت اسلامی با شرکت در انتخابات میسر خواهد شد.
خاطر نشان می سازد در این مراسم مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و دستگاه های الحاقی حضور داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.