تجلیل از پروفسور برنارد شفر و هیات همراه کشور آلمان در آیین پایانی کارگاه بین المللی انتقال دانش فنی تولید کلزا

در واپسین روز کارگاه بین المللی انتقال دانش فنی تولید کلزا در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، از پروفسور برنارد شفر استاد زراعت دانشگاه علوم کاربردی کشور آلمان و دو تن از کشاورزان پیشرو کشور آلمان با اهدای هدایا قدردانی شد.


در این آیین، دکتر ربانی سمول واحد آموزشی و مدیر اجرایی همایش از حضور با انگیزه، رعایت نظم و انظباط در طول مدت دوره توسط فراگیران قدردانی نمود.
وی هدف از برگزاری این کارگاه را استفاده از دانش و اطلاعات اساتید کشور المان دانست که هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی و کاربردی در طول مدت زمان کارگاه ارائه گردید.
در ادامه مهندس موسی خانی رئیس اداره پنبه و دانه های روغنی سازمان نیز ضمن تقدیر و تشکر، اجرای این دوره را بسیار خوب ارزیابی نمود.
وی به تجربه حضور در دوره های آموزشی مختلف اشاره و گفت: تفاوت مهم این دوره با دوره های پیشین، ارائه مطالب با ارزش به صورت کاربردی و عملی بوده است. ایشان به نمایندگی از سازمان جهاد کشاورزی استان، از برگزار کنندگان این دوره (مرکز تحقیقات و آموزش)، پروفسر شفر و همراهان و شرکت جهاد سبز تشکر نمود.
در پایان از زحمات پروفسر شفرد، مترجمان و گروه همراه، با اهدای هدایا قدردانی به عمل آمد.
خاطر نشان می سازد کارگاه آموزشی بین المللی انتقال دانش فنی تولید کلزا از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اسفند در این واحد آموزشی برگزار و در این کارگاه تعداد ۱۰۰ نفر فراگیر از استان های (سمنان، مازندران، گیلان، قم، گلستان،اردبیل و سیستان و بلوچستان) حضور داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.