شادباش نوروزی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان به همکاران

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن بهار نو و آغاز سال ۱۳۹۷ را به تمامی همکاران شریف مجموعه شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر ابوالفضل فرجی رییس این مرکز ضمن تقدیم خدا قوت و تقدیر از تلاش های ارزنده تمامی همکاران شریف و زحمتکش در سال گذشته در پیام خود گفت:


همکاران شریف و بزرگوار
با درود و احترام،
نوروز فرصتی است تا خستگی را پشت سرگذاریم و همگام با طبیعت که جلوه زار نشانه های الهی در آفاق هستی است، ما نیز به تحولات ثمربخش آغوش بازکنیم و از این راه صفحه تازه ای در زندگی فردی، حرفه ای و اجتماعی خود بگشاییم و به زندگی خود طراوت و تازگی ببخشیم، روابط خود را با خانواده، همکاران و دوستان، رنگ و روی تازه بدهیم و پیوندهای ارزشمند را عمیق تر و استوارتر بگردانیم.
ما می توانیم تصمیم بگیریم تا سال نو را به سالی متفاوت تبدیل کنیم، سالی که در آن آرزوهای مردم ما برای پیشرفت، ترقی و امنیت، بویژه امنیت غذایی، دست یافتنی تر گردد و امید، نشاط، و خوشبینی به آینده را برای جامعۀ خود به ارمغان بیاوریم.

این مهم بر دوش همۀی ماست، تمامی رده های مرکز و جامعه، تا امید، عزم، اراده، همت و باورمندی را ترویج و تعمیم ببخشیم، باورمندی به خود، به تحقیقات، آموزش و ترویج، به تلاش های این حوزه و به نتیجه بخشی فعالیت های سودمند حوزه ارزشمند پژوهش و آموزش.

و از تریبون های مختلف، یکصدا این پیام را منتشر کنیم که به یاری خدا و همت تمامی همکاران این مجموعه، ما راه خود را از میان همۀ موانع بسوی آینده ای تابناک تر باز خواهیم کرد.
همراه با شادباش نوروز ۱۳۹۷، نیک ترین فرجام ها را در سال پیش رو برای جنابعالی، همکاران محترم و خانواده بزرگوارتان آرزومندم.
با تقدیم صمیمانه ترین احترام ها
ابوالفضل فرجی
رییس مرکز

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.