نشست اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های گلستان با معاون سیاسی استان

اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گلستان با مهندس طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان دیدار کردند.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، “مهندس علی اصغر طهماسبی” در این جلسه با اشاره به نقش مهم و پررنگ روابط عمومی ها گفت: امروز روابط عمومی ها، صدای جمهوری اسلامی ایران در یک جغرافیای محدودترند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: بنده نقش روابط عمومی را از معاونین در ادارات کل و سازمان ها به مراتب بالاتر و هم ردیف با مدیران می بینم زیرا روابط عمومی ها چشم و چراغ سازمان ها و در اندام بزرگتر دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با تأکید بر انگیزه مندی روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: اگر شخصی، در هر جایگاهی کار خود را به درستی انجام دهد و مسئولیت پذیر باشد، خیلی از مشکلات کشور حل خواهد شد.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان بیان کرد: روابط عمومی ها می بایست چشم سازمان، صدای مردم و حتی کمکی برای نهاد های نظارتی باشند.
طهماسبی در پایان با تأکید بر نقش بی بدیل شورای هماهنگی روابط عمومی استان در سیاست گذاری،برنامه ریزی و هدایت این حوزه مهم در دستگاهها و ادارات کل افزود: امیدواریم این شورا با اعضای جدید، در اجرای سیاست های دولت دوازدهم درخشان تر از گذشته عمل کنند.
در ابتدای جلسه نیز علی یازرلو، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان با تأکید بر معرفی یک سخنگو و از سوی شورا گفت: تلاش خواهیم کرد تا با یک برنامه ریزی دقیق، عملیاتی و میدانی بر اساس تجربیات، مسیر روشنی را در حوزه اطلاع رسانی استان گلستان طی نماییم. سپس هر یک از اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص توسعه و ارتقای جایگاه و عملکرد روابط عمومی بیان نمودند

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.