برگزاری جلسه شورای اداری در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۱۰تیر ۱۳۹۷ در محل دفتر ریاست مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این جلسه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا قدس ولی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهشی، فناوری و انتقال یافته ها و روسای بخش ها و واحدهای تحقیقاتی و آموزشی، و مسولان ایستگاه های تحقیقاتی اتجام شد.
در بخش نخست دکتر ا قدس ولی ضمن خوش آمد گویی به حاضران به عنوان دبیر جلسه برنامه را آغاز نمود و در ادامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن خوش آمد و تقدیر وتشکر از رییس و معاونان و اعضای جلسه، به نقل از قران کریم و کلام بزرگان در سخنانی با اشاره به اینکه خداوند به احسن الحال و اکسیر و کیفیت کار نگاه می کند و به بهترین کار پاداش می دهد همکاران را ضمن دعوت به بهره گیری از ایام، از ایشان خواست تا بهترین کارها را با بهترین کیفیت و به شایستگی به انجام برسانند.

در بخش بعدی دکتر قدس ولی گزارشی از وضعیت اعتبارات مرکز، درآمدها، هزینه ها، ساعات اوج مصرف و لزوم دقت در مصرف، برنامه های مالی پروژه ها، نقل و انتقال ساختمان ها، راه اندازی مرکز رشد در ایستگاه چالکی، وضعیت نیروی انسانی، مرخصی منفی، کیلومتر طی شده و هزینه خورو، اعتبارات ارسالی و وصولی از سازمان و موسسه علمی کاربردی، دریافت اعتبارات هزینه ای از موسسات و اعتبارات بازنشستگان و …. ارائه نمود.
در ادامه هر یک از اعضای جلسه و مسولان حاضر در خصوص وضعیت آزمایشگاه ها ، دستگاه ها، مستهلک شدن دستگاه های آزمایشگاهی، ارتباط فعالتر بخش ها با توجه به موارد طرح شده و نقطه نظر در سایر موارد و فعالیت های انجام شده در بخش ها و … مباحثی را مطرح و بحث تبادل نظر نمودند.
در پایان دکتر فرجی ضمن عرض خیر مقدم، در خصوص برنامه ها و دستاوردهای مرکز از جمله
کسب افتخار تولید بالای گندم در استان و درخواست تسری بخشیدن فرمول موفقیت گندم در سایر محصولات، تشکر از محققان و تیم های پشتیبان، موفقیت های چشمگیر علی رغم تمامی کمبود ها ، ساخت و سازها و برنامه های توسعه ای مرکز، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی، توسعه و تکمیل واحد کردکوی، بهره گیری از ظرفیت های ملی همکاران در راستای توسعه و ارتقای مرکز، ضرورت پیگیری برنامه های اقتصادی مرکز، ایجاد درآمد ، کاهش هزینه ها، تجمیع برنامه های مرکز، اثر بخشی دستاوردهای تحقیقاتی، تداوم برگزاری جلسات مختلف بخش ها و ایستگاه ها و انتقال مصوبات به همکاران، برگزاری نشست های تخصصی با همکاران رده های مختلف و … نقطه نظرات، رهنمودها و راهکارهای خود را ارایه دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.