تهیه برنامه آموزشی تلویزیونی از برونداد تحقیقاتی بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

به همت دکترحسن مختارپور پژوهشگر بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، برونداد تحقیقاتی این بخش در قالب یک برنامه آموزشی تلویزیونی به تصویر کشیده شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، یک برنامه آموزشی تلویزیونی حاصل یافته های تحقیقاتی محقق بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز گلستان تحت عنوان: کشت نشایی محصولات زراعی روشی نوین برای کاهش مصرف آب، تهیه و ضبط شد. در این برنامه که حاصل به ثمر نشستن نتایج تحقیقات دکترحسن مختارپور رییس بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز و “پژوهشگر مروج ارشد” در “حوزه تخصصی کشت نشایی و مشاور معاون وزیر در امور مرتبط با طرح توسعه کشت نشایی، در زمینه کشت نشایی تهیه گردید دکتر مختار پور گفت: در راستای تحقق ارایه آموزش های عمومی مورد نیاز کشاورزان خرد از طریق رسانه های جمعی و از مجموعه برنامه های اقتصاد مقاومتی، معاونت ترویج، اقدام به ساخت فیلم آموزشی – ترویجی با عنوان: کشت نشایی محصولات زراعی، روشی نوین برای کاهش مصرف آب نموده است.
ساخت فیلم مذکور طی ابلاغی از سوی معاون ترویج سازمان به ایشان واگذار شده است و درهمین راستا تصویر برداری فیلم فوق در محل ایستگاه تحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی عراقی محله گرگان انجام شد.
شایان ذکر است در تهیه این فیلم دکتر علیرضا کیانی استاد آبیاری ومعاونت پژوهش وفنآوری مرکز تقیقات آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان گلستان ودکتر نوروزیه رییس بخش به زراعی موسسه تحقیقات پنبه کشور نیز همکاری داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.