بازدید روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از غرفه های رسانه های دیجیتال و فناوری اطلاعات نمایشگاه الکامپ کشور

مسول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ایران که در تاریخ‌های ۶ تا ۹ مرداد ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار شد حضور یافت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر، رسانه های دیجیتال و سایر امور این حوزه در کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تکنولوژیکی بین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر و دیجیتال و برنامه های آنلاین است.
اراده ملموس دولت، که خود نیز با پیگیری استقرار دولت الکترونیک در زمره ی بزرگترین مشتریان بالقوه این حوزه می باشد، در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه های بین المللی، زمینه ی شکوفایی این حوزه از صنعت و فن آوری را بیش از پیش فراهم نموده است.
در این دوره نمایشگاه الکامپ، فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه قرار داد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعاملات خویش را بطور چشمگیری ارتقا بخشند.
شایان ذکر است به صورت سنتی نمایشگاه الکامپ محلی برای عرضه محصولات و خدماتی است که مستقیما با کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن مرتبط است؛ اما با ورود سبک زندگی مجازی و فراگیر شدن آن در بین جامعه، مخاطبان این نمایشگاه دیگر صرفا متخصصان کامپیوتر و فناوری اطلاعات نیستند و تمامی افراد که حالا دیگر به اشکال مختلف به استفاده از خدمات دنیای مجازی عادت کرده اند، مخاطب الکامپ هستند. در پی این تغییر رویه، بدیهی است که الکامپ نیز افق های تازه ای را به روی خود گشود و بدلیل حضور رسانه های دیجیتال و شرکت های بزرگ فعال در این حوزه و تبلیغات دیجیتال و آنلاین و به دلیل برخورداری از اقبال مخاطبان خاص و عام، هر ساله با متقاضیان بیشتری برای شرکت و بازدید مواجه است و در این راستا، مسول روابط عمومی این مرکز در این رویداد بزرگ حضور یافته و با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.