برگزاری جلسه عمومی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه عمومی کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در سالن دکتر غیومیان سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ خورشیدی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته، دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی، مسولان و کارکنان بخش ها، ایستگاه ها و واحد آموزشی و پژوهشی اتجام شد.
در بخش نخست این نشست، حجت الاسلام ملایی مسول دفتر نماینده ولی فقیه در مرکز ضمن گرامیداشت ایام، در سخنانی با توجه به موضوع جلسه و بهره گیری از فرازهایی از آیات قران و کلام معصوم، توصیه هایی به همکاران حاضر در نشست ارایه نمودند.
در بخش دوم برنامه دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی مرکز با حضور در جایگاه، گزارشی از حوزه خود و تلاش و دستاوردهای همکاران آموزش را ارایه نمود.
سپس دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته نیز گزارش جامعی از برنامه های حوزه پژوهشی مرکز و وضعیت مرکز از این لحاظ در سطح سازمان را بیان نمود.
در بخش چهارم برنامه دکتر قدس ولی ضمن خوش آمد به حاضران به عنوان دبیر جلسه گزارشی از وضعیت جاری مرکز، روندها و افق آینده و سیاست های توسعه ای را ارائه نمودند.
سپس معاونان حاضر با قرار گرفتن در جایگاه پنل جلسه به پرسش های متنوع همکاران در حوزه های مختلف پاسخ دادند و در انتها دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز نیز ضمن سلام و خدا قوت به تمامی همکاران شریف و تلاشگر مرکز، به برخی از پرسش ها، پاسخ های تکمیلی را بیان نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.