نشست صمیمی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با همکاران معاونت آموزش

دکتر ابوالفضل فرجی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در نشستی در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ با همکاران معاونت آموزش در محل دفتر خود، از پیگیری های برنامه های این حوزه تقدیر و تشکر نمود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، دکتر محمدعلی آقاجانی معاون آموزشی و همکاران ایشان در ستاد معاونت و واحدهای آموزشی اتجام شد.
در بخش نخست این نشست، همکاران آموزش نقطه نظرات، مسائل، برنامه ها و پیشنهادات خود را در خصوص وضعیت جاری و ارتقای این بخش را ارایه دادند و دکتر آقاجانی ضمن جمع بندی نظرات همکاران، دیدگاه های خود را در خصوص مسایل طرح شده و سایر برنامه های این حوزه را ارایه نمود.
سپس دکتر قدس ولی دیدگاه خود را در زمینه مسائل مطرح شده و وضعیت بودجه پیش بینی شده برای این معاونت و سایر موضوعات مرتبط با حوزه خود رابیان کرد.
در انتها دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز نیز ضمن سلام و خدا قوت به همکاران شریف و تلاشگر آموزش و تقدیر از عملکرد شایسته و برنامه های متنوعی که در واحدهای مختلف و در قالب برنامه های متنوع استانی و ملی در راستای امر مهم آموزش اتفاق افتاده است، به دیدگاه ها، نظرات، پیشنهادات و پرسش های طرح شده، نقطه نظرات و پاسخ های تکمیلی را بیان نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.