برگزاری سومین جلسه سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

سومین جلسه سالجاری شورای فرهنگی بمناسبت هفته دولت در سال حمایت از کالای ایرانی با عنوان دولت ماندگار در آیینه عاشورا با حضور یاوران معروف و نماز، دوشنبه ۱۲شهریور ۱۳۹۷ در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، اعضای شورا فرهنگی و یاوران معروف و نماز در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.

در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با عرض خوش آمد به اعضای شورا، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و لزوم بازنگری در برنامه های فرهنگی، تحلیلی از وضعیت برنامه های فرهنگی و لزوم دقت و توجه بیشتر به این مهم را ارایه و با حاضران گفتگو نمود.
در ادامه با توجه به عنوان جلسه و موضوع بررسی وضعیت برنامه های فرهنگی، حاضران نقطه نظرات و دیدگاه های خود را خصوص وضعیت جاری مرکز و نقاط قوت و ضعف موجود و راههای آسیب شناسی و ارتقای این حوزه را بیان نمودند.
در پایان دکتر فرجی رییس مرکز ضمن شادباش کسب افتخار دستگاه برتر استانی از سوی مراجع ذیصلاح استانی و قدردانی پیگیری برنامه ها توسط اعضای شورا با اشاره به موارد مطرح شده نقطه نظرات و رهنمودهای خود را در خصوص گستردگی موضوعات فرهنگی، کسب افتخارات متعدد در بخش ها و واحد های مختلف از جمله آموزش، عنوان درجه یک برای مرکز، تلاش برای ایجاد وتداوم محیط پویا و شاداب در مرکز، برگزاری جلسه آسیب شناسی عمومی، بهره گیری از همه توانمندی های مجموعه، کمی کردن وتعیین شاخص برای برنامه های فرهنگی، نقش همکاران در برنامه های فرهنگی و دیگر امور مرتبط با این حوزه از جمله جایگاه نمازخانه و برنامه های مد نظر و در حال پیگیری بیان نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.