گزارش سفر دکتر گل محمدی مدیرکل دفترمنابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تات به مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

مهندس جواد شاهینی رئیس اداره منابع انسانی و تحول اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در مصاحبه ای گزارش سفر دکتر گل محمدی مدیرکل دفترمنابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی را ارایه داد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در تاریخ ۶/۶/۹۷ دکتر گل محمدی مدیر کل دفتر منابع انسانی در این مرکز حضور پیداکرد و ابتدا ضمن بازدید از واحدهای اداری، مالی و بودجه سلام و خدا قوت و رهنمودهای لازم به همکاران ارائه داد و سپس با توجه به برنامه ریزی و اعلام قبلی ، جلسه عمومی با حضور همکاران این مرکز و دکتر گل محمدی مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و دکتر حسین فرازمند ریاست مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی در سالن دکتر غیومیان با استقبال پرشور همکاران مرکز برگزار شد.
در بخش نخست این نشست، دکتر فرجی ریاست مرکز ضمن خوشامدگویی به دکترگل محمدی و دکتر فرازمند و خدا قوت به همکاران و تبریک اعیاد قربان و غدیر و هچنین هفته دولت و روز کارمند به حاضران ، گزارش مختصری از روند برنامه های مرکز و سازمان را تقدیم نمود.
در بخش بعدی برنامه، دکتر گل محمدی باحضور در جایگاه، سیاست های خود در دفتر منابع انسانی وتحول اداری را بیان نمود و اعلام کرد که ۳ سیاست را در دفتر در حال پیگیری می باشد :
۱- پاسخگویی به سوالات همکاران و شفاف سازی
۲- پیگیری و انجام حقوق قانونی عقب افتاده پرسنل
۳- پیگیری انجام امور مربوط به پرسنل
و در دستور کار اینجانب می باشد. سپس ضمن معرفی کوتاهی از وظایف و برنامه های خود، آخرین رویدادها و مصوبات مربوطه را اعلام نمودند و در ادامه با حضور دکتر گل محمدی، دکتر فرازمند و دکتر فرجی به تک تک پرسش های شفاهی ومکتوب همکاران از قبیل دستورالعمل پایه های تشویقی، تبدیل وضعیت نیروهای رسمی آزمایشی – رسمی قطعی ، ذخیره مرخصی استحقاقی، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی، مقطع بالاتر مدرک ایثارگران، عائله مندی خانم ها، دستورالعمل سختی کار، ارتقای رتبه همکارانی که ۱/۱/۹۳ پیمانی شده اند و .. پاسخ دادند.
درادامه دکتر گل محمدی به اتفاق دکتر فرازمند ضمن بازدید ازایستگاه تحقیقات کشاورزی عراقی محله و بخش تحقیقات گیاهپزشکی با پرسنل واحدهای فوق گفتگو نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.