افتخار کسب رتبه برتر مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان

در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان، در آئین تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان،به عنوان دستگاه برتر در بعد رشد امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی در بین دستگاه های اجرایی استان، معرفی و توسط استاندارگلستان تجلیل شد .


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تأکیدات دولت تدبیر و امید بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری به صورت شفاف و کارآمد، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶، حائز امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی نسبت به سایر دستگاه های استان گردید.
در این جشنواره از دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و کارشناسان برگزیده مهندس عطیه صفر نژاد و مهندس سیده محدثه آل هاشم با اهدای تندیس جشنواره و لوح سپاس تقدیر شد.
گفتنی است؛ نوزدهمین جشنواره شهید رجایی اسنان گلستان، روز چهارشنبه مورخ ۱۴ شهریور ماه سال ۹۷ با حضور مقامات عالی رتبه استان، در سالن همایش های استانداری گلستان برگزار گردید و از برگزیدگان عرصه خدمت با اهدای لوح سپاس و تندیس یادبود تجلیل شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.