پیام شادباش رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی ۹۸ – ۱۳۹۷

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن فصل مهر، فصل زنگ آگاهی، فصل برافراشته شدن پرچم دانش و فصل گشوده شدن درب گلستان معرفت را شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، همزمان با آیین بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و آغاز سال جدید تحصیلی ۹۸ – ۱۳۹۷ ، دکتر ابوالفضل فرجی رییس این مرکز ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران شریف فعال در بخش آموزش مرکز، در بخشی از پیام خود گفت:


بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و مایسطرون
حضرت علی (ع) می فرمایند: مجلس علم و دانش، باغی از باغ های بهشت است.
سخن را آغاز می کنم به نام آن یزدان پاکی که آفرینشگر قلم است و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگار پاک که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» که ارزش آن بیش از ۷۰ سال عبادت است آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با درود به اصحاب شریف دانایی و فرهنگ و پیشتازان علم و آگاهی،
بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه رسید و دفتر نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی میلیون ها جوینده دانش آغوش می گشاید.
همان گونه که فروردین نوید بخش زایش و زندگی دوباره و رستاخیز طبیعت است، ماه مهر نیز یادآور هیجان و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.
اینجانب ضمن تقدیم خدا قوت و تقدیر از زحمات همیشگی همکاران شریف این مرکز بخصوص تلاشگران بزرگوار عرصه آموزش، آغاز سال تحصیلی جدید را به آموزگان و اساتید پرتلاش و دانش آموزان و دانشجویان خلاق و آینده ساز ایران عزیز اسلامی بویژه مجموعه بزرگ مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان شادباش عرض می نمایم.
با امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانایی، مرزهای جدید دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام هایی استوار، ایران جاویدان را همچون همیشه سرافراز و سربلند سازیم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.