حضور رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان درگردهمایی مدیران منطقه یک در مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز

گردهمایی مدیران منطقه یک سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با حضور مدیران سازمان، موسسات، پژوهشکده ها و مراکز ملی و استانی در مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، پیرو هماهنگی های انجام شده از سوی دکتر ولی الله کریمی رئیس مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز و دکتر ابوالفضل فرجی دبیر منطقه یک و رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، اولین گردهمایی مسئولان و روسای موسسات و مراکز تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی منطقه یک سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی صبح روز چهارشنبه مورخه ۴ مهرماه سال جاری در سالن کنفرانس مرکز هراز برگزار گردید.
در آغاز جلسه پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، دکتر فرجی دبیر منطقه، ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور مدعوین، دستور کار جلسه را قرائت نمود. ایشان ضمن اشاره به این نکته که جلسه مذکور اولین جلسه رسمی اعضای منطقه یک در سال جاریست، به دلایل تشکیل منطقه بندی در بین زیرمجموعه های سازمان اشاره نمودند. دکتر فرجی با ابراز تشکر از میزبانی مرکز هراز جلسه ی بازدیدی روز گذشته از این مرکز را پربار عنوان نمود.
در ادامه و پس از معرفی اعضای حاضر در سالن جلسه، دکتر ولی الله کریمی ریاست مرکز هراز، ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضران در سالن، به طور اجمال به معرفی مرکز هراز، تاریخچه، توانمندی ها و دستاوردها و برنامه های پیش رو در آینده، سابقه ی همکاری با کشور ژاپن و نیز برنامه های آموزش بین المللی و نتایج آن پرداختند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.