تقدیر دکتر خاوازی رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از مسول حراست مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از مهندس اسداله کتولی نژاد مسول حراست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، با توجه به همکاری مجدانه در امر ارتقای کیفیت و اهتمام مستمر و تلاش در ایجاد حراستی موثر ومورد اطمینان، ضمن اعلام این مهم، با اهدای لوح تقدیر از مهندس کتولی نژاد تجلیل بعمل آمد.
در بخشی از متن این لوح آمده است:
جناب اقای اسداله کتولی نژاد
سلام علیکم
اندیشه عمیق ودستان توانا و ودیعه الهی است که در کنار همت والای انسان منشاء خلق کارهای بزرگ می شودودر این میان اهتمام مستمر و تلاش شما در ایجاد حراستی موثر ومورد اطمینان در مجموعه بزرگ سازمان تحقیقات ، آموزش وترویج کشاورزی نقشی بی بدیل را به خود گرفته است با نگاهی گذرا به دستاوردهای حاصل شده، باعث ارتقای کمی وکیفی حراست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گردیده است بدینوسیله از زحمات وتلاش های صمیمانه جنابعالی تشکر وقدردانی می نمایم.


کاظم خاوازی
معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی


روابط عمومی مرکز، همراه با آرزوی شادکامی و بهروزی و تقدیم شادباش کسب این افتخار خدمت ایشان، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های این بزرگوار بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.