تجدید میثاق همکاران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با آرمان های شهیدان دفاع مقدس

همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور بر مزار شهدای والامقام با آرمان های ارزشمند ایشان پیمانی دوباره داشتند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، به مناسبت گرامیداشت ۱۸ مهر ماه سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، همایش پیاده روی و مراسم تجدید میثاق با شهدا، با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، مدیران و کارکنان مراکز و گروهی از همکاران این مرکز برگزار شد.
همکاران شرکت کننده در این همایش، مسیر بابا طاهر گرگان تا تپه نورالشهدا را پیاده روی نمودند. دکتر دهقانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان در سخنانی کوتاه با تسلیت ایام محرم و صفر اظهار کرد: ما هرچه داریم از شهیدان داریم، و باید سعی کنیم در اندیشه و عمل به آنها نزدیکتر باشیم و امیدوارم خداوند به همه ما توفیق پیروی از راه شهدا و ثابت ماندن در این مسیر را عنایت فرماید.
در این آیین همکاران حاضر به همراه سردار حاج تقی ایزد از فرماندهان خط شکن ۸ سال دفاع مقدس، ضمن گل افشانی مزار این بزرگواران و قرائت فاتحه یاد دلاوری ها و رشادت های رزمندگان، آزادگان، جانبازان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.