برگزاری جلسه بررسی ارزش و مصارف سیب زمینی شیرین در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه ای با موضوع بررسی ارزش غذایی، فرآوری و مصارف علوفه ای سیب زمینی شیرین با حضور مهندس حسینی مدیرعامل شرکت دانش بنیان کشت بافت هیرکان در بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۷برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدا دکتر محمدزاده رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی ضمن خوشامد گویی از حضور ایشان و همکاران بخش تحقیقات علوم دامی و زراعی باغی تشکر نمود. در ادامه هر کدام از همکاران به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های فنی در رابطه با ارزش تغذیه ­ای، مصارف صنعتی و تولید فرآورده های مختلف سیب زمینی شیرین و مصارف علوفه آن در تغذیه دام پرداختند و بیان داشتند مرکز آمادگی لازم برای اجرای پروژه های مشترک در این زمینه ها را دارد.
مهندس حسینی نیز ضمن تشریح وضعیت موجود و روند اجرایی کشت سیب زمینی در سطح مزرعه از زوایای مختلف، نقطه نظرات، تجربیات و تنگناهای مربوطه در حوزه کاشت، برداشت، نگهداری و بازاریابی محصول را ارئه دادند و در پایان ضمن تاکید بر استمرار هرچه بیشتر و ارتباط نزدیک تر با مرکز، آمادگی شرکت و مجموعه خود را برای همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی در قالب تفاهم نامه مشترک با مرکز را اعلام کرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.