بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از فعالیت های مهارتی دانش آموزان کاردانش مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

مهندس گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با حضور در ساختمان شهید حاجی کریمی گرگان وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان از نزدیک با فعالیت های مهارتی و عملی دانش آموزان شاخه کاردانش بازدید نمود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با همراهی دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی مرکز همراه بود؛ گوهری راد ضمن تقدیر و تشکر از فراهم نمودن امکانات لازم برای آموزش‌های مهارتی در حوزه کشاورزی، مهمترین سیاست آموزش و پرورش را تقویت آموزش‌های برون‌سپار در حوزه مهارتی اعلام نمود که خوشبختانه مجموعه جهاد کشاورزی استان برای سال تحصیلی جدید برنامه و فعالیت‌های مناسبی داشته و امیدواریم برای سال های آینده این موضوع تقویت گردد.
دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز ضمن خیرمقدم‌گویی به مدیر کل و هیات همراه، هدف از جذب دانش‌آموز رشته‌های کارودانش و فنی‌حرفه‌ای کشاورزی را تربیت کشاورزان آینده دانست که این دانش آموزان با یادگیری مهارت‌های مورد نیاز بخش و بعد از فارغ التحصیلی مشغول به کار خواهند شد.
وی یکی از اولویت‌های کشاورزی استان را توسعه کشت گیاهان دارویی دانست. در همین راستا با هماهنگی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و اداره کل آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری تعداد ۶۰ نفر دانش آموز پسر در سه دوره (گیاهان دارویی ۲ رشته) و تعمیر تراکتور (یک رشته) در دو واحد گرگان و کردکوی جذب و مشغول به تحصیل گردیدند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.