حضور رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در نشست صمیمی مدیران دستگاه های پژوهشی و استعدادهای برتر استان با آیت ا… نور مفیدی

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در نشست صمیمی مدیران دستگاه های پژوهشی و استعدادهای برتر استان با آیت ا… نور مفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان حضور یافت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نشست صمیمی مدیران دستگاه های پژوهشی، نخبگان، مخترعان و استعدادهای برتر استان گلستان با حضرت آیت ا… نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری برگزار شد.
در این آیین که هم‌زمان با یوم‌الله ۱۳ آبان در محل بیت الزهرا گرگان برگزار شد آیت اله نورمفیدی در فرازی از بیانات خود گفت: این انبیاء الهی بودند که نخبگان بشریت بودند و در حال حاضر سرمایه هر مملکتی نخبگان آن ملت هستند.
ایشان در ادامه ضمن تاکید بر نقش خیر این گروه ویژه و ماموریت ها و رسالت نخبگان در پیشبرد کشور، بویژه سهم فرزانگان کشور در شرایط جاری کشور و تحریم های استکبار جهانی رهنمودهای خود را ارایه نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.