حضور بسیجیان مرکز تحقیقات و اموزش گلستان در تجمع ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تجمع بزرگ شکوه مقاومت و حماسه حضور، در روز ۵ اذر، روز ملی گرگان و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مصلای وحدت گرگان حضور فعال داشتند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این مراسم با حضور حضرت آیت اله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی و شهرستانی و آحاد مردم و با سخنرانی سردار معروفی در مصلی وحدت گرگان برگزار شد و یک بار دیگر یکپارچگی مردم گرگان را در ایام خجسته ربیع که با نام پیامبراکرم(ص) وهفته وحدت گره خورده نشان داد.
سردار باقر رحمانی فرمانده سپاه ناحیه گرگان در تجمع پرشور بسیجیان با عنوان “شکوه مقاومت و حماسه حضور”، تقارن ایام الله بسیج و میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام صادق (ع) را مبارک بیان و اظهار کرد: ، باید این ایام برای نسل جوان بازخوانی شود.
وی با اشاره قیام خونین پنجم آذر و ۱۴ شهید والامقام این روز، افزود: مردم ولایی و هوشمند گرگان ۸۰ روز قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در واقعه‌ای که در خیابان پنج آذر گرگان رخ داد در اعتراض به هتاکی رژیم پهلوی نسبت به حرم مطهر رضوی تجمع کردند و تعداد ۱۴ نفر به شهادت رسیدند.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: هفته گرامیداشت بسیج، یادآور موجودیت حرکت عظیم مردمی است که امام راحل در ایران بنیان گذاری کردند.
سردار رحمانی بیان کرد: امروز فرهنگ و تفکر بسیج به عنوان الگوی عینی ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.
وی با بیان اینکه ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، بیان کرد: امروز شاهد جلوه باشکوهی از حضور جوانان در عرصه‌ها، صحنه ها و میادین مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی هستیم که همه این موارد از تفکر بسیج نشات گرفته است.
در پایان این مراسم، میثاق نامه بسیجیان قرائت شد و باردیگر بسیجیان گرگان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.