بازدید اعضای سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از ایستگاه تحقیقات چالکی

رییس و اعضای سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از ایستگاه تحقیقاتی چالکی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و شرکت های دانش بنیان حاضر در آن بازدید به عمل آورد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در محل ایستگاه واقع در ۷ کیلومتری غرب گرگان انجام شد دکتر مختار مهاجر ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر ابوالفضل فرجی رئیس و گروهی از پژوهشگران این مرکز به همراه اعضای سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان حضور داشتند.

در جریان این برنامه ابتدا با توضیحات مهندس محمد الازمنی رییس ایستگاه در جریان روند کارها و برنامه های علمی توسعه، مرکز رشد کشاورزی و … ایستگاه قرار گرفتند.
در ادامه دکتر مهاجر ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن شادباش هفته مبارک بسیج و خدا قوت در برگزاری برنامه های متنوع این آیین از جمله همایش خشکه کاری برنج در کردکوی، در سخنانی بر محورهای الزامی حرکت بسیج در حوزه کشاورزی و انتظارات را با توجه به شرایط جاری کشور بیان نمود
سپس گروه حاضر از روند انجام طرح های توسعه ایستگاه و مکان های استقرار شرکت های دانش بنیان و برنامه های توسعه ای آنان بازدید نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.